femtejanuaritvåtusennio.


Är nu hemkommen från linköping. Har haft det grymt bra där nere! Var så att man knappt ville åka hem igår! Men har bestämt att jag ska göra en tripp neröver igen i slutet på januari, kanske blir det inflyttningsfest då? :)

Hade iaf grymt kul på nyårsafton! Dagen efter var det värre.. Den dagen låg vi i soffan och slappade, halvsov och kikade på tv. Senare mot kvällen så svullade vi pizza och spelade Maxi Yatzy och jag slog nytt rekord! 515 poäng! Stolt? Ja men tror du! ;D Fredagen blev det inflyttning i malin och nickes nya lya. Snuskigt fin lägenhet måste jag säga! Kvällen: vin och shrek.

Lördagen innehöll IKEA,  promenad, gofika och teve.

Gårdagen: IKEA och en lång hemfärd.

JAG VILL TILLBAKS NU! JAG HAR TRÅKIGT!



Kommentarer
Postat av: Kim

Kul att du var här ju :) Langa upp lite bilder nu ifrån nyår... MEN INGA BILDER IFRÅN NYÅRSSKÅLEN, TACK...

2009-01-05 @ 15:16:39
Postat av: Malin

Ses ju snart igen! ;D

och du! ... LANGA UPP BILDERNA FRÅN NYÅR, INKLUSIVE NYÅRSSKÅLEN! hahA!

2009-01-06 @ 16:47:22
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

Fest i helgen? ;P

2009-01-06 @ 22:09:54
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0