Bloggtorka.


Ja var ju ett bra tag sen man uppdaterade. Men ska försöka komma igång igen.
Under tiden som  jag varit en dålig bloggare har det hunnit vara både juloch nyårsafton. Julaftonen var såå mysig. Fick också en hel del julklappar, allt från mystofflor till träningskort. :) jag är nöjd!

 Nu i onsdags så tog jag tåget till Linköping för att fira in det nya året med Malla, Nicke, Kim, Martin, Ante och Homan. Höll till i Kims farbrors hus ca 2 mil ifrån civilisationen. Hade verkligen superkul, och kom i säng vid 6-tiden.

Idag ska malin och nicke få sin första egna lya. Så nu måste jag ta och göra mej iordning, för vi ska på besiktning 12:05.

Får se om jag återkommer något innan jag kommer hem till Sundsvall!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0