Torsdag.


Ja nu är det inte alls långt kvar till helg. Även den här veckan har bara rusat iväg! Blev utgång igår. Var väldigt längesen man var ut på en onsdag, kan inte minnas när det var sist. Det vart lyckat iaf. Åkte till lina och sen kom sanna och madde. Madde var hygglig och var nykter och ställde upp på att köra oss! Det är kärlek det! Åkte ut till birsta för att hämta linas jobbkompisar, Anna och fredrik, och sen brassade vi hem till anna och hade trevligt innan det blev o´learys. Sanna och jag hoppade efterfesten och for hem till lina istället och svullade i oss pizza och chips medans lina var på efterfest.

Dagens göra är för tillfälligt att åka till mormor och morfar och käka middag och kanske dra en yatzy. Sen blir det väl läsning inför seminariet också. Fast får väl se om jag håller det sista! Brukar ju vara ganska duktig på att komma på andra saker när jag ska plugga.

Näe nu ska jag kila.

Och Malin! Jag ringer dej sen när jag kommer hem!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det vore rätt trevligt faktiskt :)

så länge sen nu ju!

2009-02-26 @ 15:39:53
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0