Seminarium.


Har precis kommit hem från skolan nu. Känns skönt att bara vart där en snabbis på morgonkvisten. Seminariet gick iallafall bra! Var ganska bervös innan men det släppte på en gång, var liksom inget speciellt. Ikväll blir det en slappkväll framför teven. Hade fått för mej att lina skulle komma hem idag och att vi skulle kunna kika på film, men ack så fel jag hade, hon kommer ju hem imorgon. Så då ska jag vara hemma och mysa med mamma och lillebror istället. Kanske man tar fram och kikar på någon tenta och börja kika igenom den, är inte så långt kvar till första tentan. =/

Imorgon på min lediga dag så ska jag göra mitt slutprov på naturkunskapen! usch vad jobbigt, jag har liksom lagt den på sidan! Men är bara provet kvar så det är bara att bita ihop.

Nu ska jag göra iordning lite mat till melker och sen ska vi ta en liten promenix innan jag ska hämta lillerbror och skjutsa han till tandläkaren. Sen kanske det blir lite träning?

Kanske återkommer senare!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att det gick bra!

jag gjorde mitt slutprov i Spanskan idag, på min lediga dag. Jag har ju också laggt det åt sidan , så jag vet inte riktigt hur det gick :P Men det går säkert bra ska du se.. Skönt att få det gjort!

Vi kan ju höras imorrn tycker jag : )

MISS YOU! <3

2009-02-04 @ 19:00:12
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0