Såå.


Nu har jag precis skickat in slutprovet! Alltså jag tyckte det var riktigt svårt! Så får väl se hur det här kommer att gå nudå! Usch, vet inte om jag vill veta resultatet! =/ Blev fruktansvärt stressigt på slutet! aja, nog om det.

Ska väl snart ta och göra iordning lite middag, magen skriker efter mat just nu!
Sen tror jag faktiskt att jag ska ta och gojsa ihop en kladdkaka, så man kan mysfika lite ikväll framför teven.

Imorgon ska jag på skolan igen. Halv 9! Men går bara till 12 nångång, sen blir det kanske en fika med sandra på staden!

nu ska jag kila!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Som du kanske vet så gick mitt slutprov skitbra! bättre än vad jag trodde , haha ;D MVG MVG MVG ! Så vem vet? Du kanske blir ett MVG-barn du med ;D Miss you! känns som evigheter ju.. Jag tror att jag tar oc ringer dig genast! ;) <3

2009-02-05 @ 22:02:20
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0