Helgen.


Har haft en fruktansvärt rolig helg med tjejerna! Åkte upp till fränsta i fredags med lina. Var jättetaggad till att dricka vin, men när vi väl börja dricka så blev det bara ett halvt glas sen var vi inte sugen på nå mer. Så då tog vi en promenix med hönn, och lekte lite i snön istället! :) På lördagen brassade vi upp till ånge, hem till sandra för att festa lite. Efter ett tag kom också sannadee och joinade oss! Sen blev det en tripp till david också innan mittis! Blev en riktigt lyckad helg må jag säga!
Säger som sanna! 5 av 5 toast, KANONKUL! hah..

Åkte på in på skolan vid 11-tiden imorse för att plugga till tentan på fredag. Känns som att jag är helt lost på filosofidelen! Höll på att bryta ihop efter någon timme så då gick jag till kicki, så hon kunde hjälpa mej! Så har har läst i 8 timmar idag. Men vet inte om jag blivit så mycket klokare! Men det visar väl sig på fredag..

Imorgon ska jag upp på sjukhuset, vi ska ha matning. Vi ska alltså mata och bli matade! Har inte förstått vad vi ska få ut på det hela men men.

Är sugen att hitta på något ikväll. Känns som att jag inte orkar plugga så mycket mer idag. Och så tycker jag att jag är värd att göra något annat i nån timme nu. Kanske leka med sanna och lina? Får se vad det blir!

Näe nu får det räcka!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu när du är sjuk, måste du ju ha mer tid för uppdatering! ;D

2009-02-21 @ 22:42:25
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0