Helg.


Äntligen är det helg igen! Och jag tycker verkligen att veckan som vart bara rusat förbi. Känns inte alls som att det var en vecka sedan vi åkte till linköping!

Klarade iaf slutprovet igår, så nu är jag klar med det! Såååå skööönt!

Tog en sväng ut till Birsta efter skolan med sandra. Fyndade två linnen för 39 kronor, och för sandra blev det lite mer! Men jag hittade enormt mycket som jag skulle vilja ha! Varför ska det alltid vara så när man inte har några pengar?! Och när man väl ha pengar så hittar man inte ett skit!

Har iaf skickat ett mail och hört om lite extrajobb och sommarjobb till lindgården. Just nu så saknar jag att jobba. Så får väl  hoppas att dom hör av sig och att man får jobba lite kvällar och helger. Jag vill ha pengar!

Imorgon kanske det blir en sväng in till stan med momma, ska kika om jag hittar några skor. Så då har hon tagit på dig att betala om jag hittar några! Det är älsklingsmomma det! :)

Näe nu ska jag ta och tjata hit lina så vi kan hitta på något!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud ! bortskämd du är .. En som betalar ett par jeans och en som betalar nya skor .. Huh! ;D

2009-02-07 @ 16:27:59
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0