Lördagsmys.


I helgen har det både blivit fredagsmys och lördagsmys. Igår satt jag hemma hos malla och nicke och kikade på idolfinalen. Fruktansvärt besviken på att erik vann, men hade ju nästan inte väntat mej något annat. Tyckte calle var grym igår, mycket bättre än erik. Var så sjukt trött så jag orkade inte packa ihop mina grejer och gå hem så blev ännu en natt på deras soffa. Idag har vi bara tagit det lugnt. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon. Sen så glodde vi på skidskytte och åt hemgjord pizza.  Nu sitter jag och malla i soffan och kikar på en film och bara myser till det. Imorgon tänkte jag försöka komma upp i tid och plugga lite till provet på måndag, och sen skull ejga behöva städa men får se hur det blir med det. Näe nu ska jag kika klart på filmen sen ska jag packa ihop mina saker och bege mej hemåt.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0