En vecka kvar.


Ja nu är det bara en vecka kvar till julafton, och nu har jag iaf fått lite julkänsla. Det har snöat en massa här nere nu, och har hört att det är snö hemma i sundsvall med. Jag gillart! Kan inte tänka mej en jul utan snö, inte i sverige iaf. En sak om man är utomlands och det är varmt. Gick iaf och hämtade ut tågbiljetten förut och jag höll verkligen på att blåsa bort och frysa ihjäl, det är så sjukt kallt här..

Imorgon åker jag hem till Sundsvall. Tåget går 06:00 härifrån. Förstår inte riktigt varför jag bokade så tidigt egentligen. Fast är iofs skönt att vara hemma i Sundsvall tidigt men jag ska ju inte göra nått spec så vet inte vad jag tänkte med, men ikväll ska iaf jag och malla mysa till det riktigt innan vi skiljs åt i 5 dagar. Känns lite konstigt med tanke på¨att vi varit med varandra i stort sätt varje dag sen jag flyttade hit. Men sen kommer ju hon också hem till sundsvall och fira jul! Näe nu får det räcka, har ändå inget vettigt att skriva!

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är bara utan mig 5 dagar somsagt! Kan tyvärr inte lova att jag vinkar av dig dock, kan försöka! :D<3

2009-12-17 @ 19:59:02
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är bara utan mig 5 dagar somsagt! Kan tyvärr inte lova att jag vinkar av dig dock, kan försöka! :D<3

2009-12-17 @ 20:00:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0