Nu har jag tagit mitt pick och pack...

Nu har jag tagit mitt pick och pack och bosatt mej nere i linköping hos malla och nicke. Jag trivs som fisken i vattnet än så länge och hoppas att det kommer förbli så. Har haft fullt upp igår och idag med skolan och allt. Sprang emellan två skolor igår och fixade med kurserna jag ska läsa. Och jag hittade galant här i stan. Sen har det blivit en sväng på stan idag med, har kikat på  lite böcker till kurserna, och det är ju sjukt dyrt. Men måste ju ha dom så det är ju inte så mycket att göra. Tog också en sväng in på HM och impulsköpte ett linne och ett par jeansleggings.

Är för tillfället ensam hemma, malla är ute och ränner med de andra nollorna, och nicke är på träning. Så passar på att låna datorn och teven nu så jag kan kika på precis vad jag vill.

Näe nu blir det soffmys!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska du inte fortsätta att läsa sjuksköterska!?

2009-08-20 @ 12:03:58
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaha, okej! Då förstår jag, men hoppas det blir bra då :). Jorå, bara bra med mig, ha ju semester nu :P. Med dig då? :)

Jag jobbade på HL Display även denna sommar, alltså inget inom vården men det får jag hoppas att jag hinner med :P. Vart vare du jobbade?

Jorå, det är jag tror denna termin kommer vara roligare en den förra :P

2009-08-20 @ 16:01:57
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0