Budat.

Då har ännu en dag gått. Dagarna går så fruktansvärt fort.Tog en liten sovmorgon imorse när jag ändå inte skulle på skolan nått. Klev upp och följde med malin när hon skulle hämta sitt pass. Dom drar ju utomlands på lördag så jag blir ensam hela nästa vecka. Så kom och hälsa på mej nån vet ja!  Släppte av malla på skolan, och sen gruvade jag mej för att jag inte skulle hitta hem igen, men det gjorde jag! Har lagt bud på tradera på tågbiljetter hem. Så om jag får dom så kommer jag hem på torsdag kväll! Saknar melker sååå mycket nu! Och inte blev det bättre när jag såg på mannen som talar med hundar förut heller. :P

Imorgon är jag också ledig så då ska jag packa och plugga. Sen kanske jag får med mej malla på stan en sväng också.

Nu ska jag kolla på linas kvällsbok och skämmas ihjäl. Haha vilken sjuk film!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Imorgon kommer du hem till mig gumman <3

2009-08-27 @ 02:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0