Kanonhelg..

Har haft en kanonhelg nere i Linköping med malla, nicke, lina, mamma och kicki. I fredags när vi kom ner surrade vi av oss lite på mallas ballis och när niclas kom hem blev det en snabbis på boa.  Gick hem och åt gomiddag, fläskfilé, pommes, sås och sallad. Mumma var det! Blev en myskväll med massa surr och godricka. Lördagen spenderades ute i  Varamon, kikade på när niclas spelade innebandyturnering. Efter det åkte vi hem till malin och gjorde oss iordning och gick till Olympia där vi hade bokat bord. Niclas traskade hem efter vi käkat och vi gick och tog en öl på sangria och sen blev det platens för fulla muggar, och en massa öl och shots. När det stängde lyckades även jag och lina hitta en efterfest, men innan vi kom in där så lyckades vi fastna i en hiss som man max fick åka 4 personer i, men en dum person kom på idén att vi skulle trycka in oss 8 stycken i den, så vi stog där vi stog i drygt en halvtimme innan vi fick hjälp.  Blev en väldigt sen kväll men fruktansvärt lyckad må jag säga! Grymt seg var man på söndagen, man mådde väl som man förtjänade. Var bjuden på middag ute hos nickes föräldrar innan vi for den långa vägen hem mot sundsvall igen. Jag har iaf haft en grymt bra helg!

näe men huvva, nu måste jag sova, jobb imorgon 7-14! suck..

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0