Vad vill jag!?


Har funderat de sista dagarna vad jag verkligen vill göra med mitt liv, men jag kommer ingen vidare vart om jag säger så.Jag vill nog inte bo kvar här i sundsvall som det känns nu. jag vill liksom börja om, kan man säga så? Men jag vet inte vart jag vill ta vägen! Norge skulle vara en upplevelse tycker jag, åka dit och jobba några månader. Eller någon annan stad här i sverige.. Börja bli lite less på det här nu. Sen så kanske man skulle ta och leta efter drömprinsen, undra om han ens finns?! jag vet inte ja.. hah!

Sov hos lina inatt. Hade lite deep talk om karlar och allt möjligt. Och kom fram till att det är fan kärlek överallt, på filmer, musikvideos, tittar man ut så ser man typ bara folk som går och håller varandra i händerna, ja i stort sett överallt!

Man kanske får köra på hundtricket, såg ju en väldigt fager kille för någon vecka sen när jag var ute med melker. En kille som va runt 22 nånting som gick alldeles bakom mej med sina två hundar. Sen när jag kommer in och tittar ut genom vardagsrumsfönstret så går han tillbaks och då har han såklart varit och mött sin flickvän. Aja! Kanske kan hitta någon på det sättet..

Näe nu ska jag göra något vettigt här hemma!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha , värsta depp då! :P ryck upp dig nu! börja låta som malin åström nästan , haha ;D

2008-10-29 @ 21:30:04
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0