Morgonpromenix.


Ställde klockan på nio i morse. Klev upp, och sen tog jag, melker och lina en promenix på drygt en timme. Riktigt skönt väder var det och riktigt uppfriskande! När jag kom hem gjorde jag grötfrukost med ägg och skinkmacka. Brukar inte vara någon höjdrare för mej att äta frukost, men gick ner när jag tog en promenad innan. Då var det riktigt gott med frulle!

När jag hade hela dagen framför mej så passade jag på att städa hela lägenheten också. Finns ju inte så mycket annat att göra när man är hemma, förutom att gå ut och gå då, och värre är det ju om man är pank, då är det ju inge roligt att gå på stan för det är ju självklartt då man hittar en massa som man vill ha!

Fram mot kvällskvisten så tog mamma och jag en sväng ut till ikea och handla lite nya fönsterlampor och lite annat jocks..

Näe, nu ska jag kika på slutet på House.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du börjat med dina promenader igen?! ;D

2008-10-16 @ 22:25:57
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0