Magen då!

Har såå ont i magen, fortfarande.. Det kommer liksom som kramper, det är som att en... haha nee jag skojja bara lite med sannadee nu..  ;) Internskämt ni vet! Men ont i magen har jag iaf, det är sant de..

Har suttit och kikat på SOS familj med mamma nu. Asså vilken jävla unge! Tolv år och styrde verkligen över hela familjen, helt stört! Skulle få en hjärnblödning om jag var hennes mamma. Kanske elakt sagt men, oj oj oj..

Imorgon blir det jobb, 12-21. Var ett tag sen sist så känns som att jag glömt allt. Men det ska nog gå bra!

Till helgen fyller lina gammhagga, 20 alltså! Så på lördag blir det till att dra på sej partyhatten och plocka fram vindunken. Kanske blir en sväng bort på Pipeline med, för att studsa till för full hals och de andra.

Funderar på att klippa mej som jag klippte mej innan nyår, men har sån beslutångest! Hjälp mej!
Vet inte vad jag tycker själv..

Näe nu ska jag lägga mej i soffan och lata mej ännu mer, det är det hela min dag gått ut på ungefär.. roligt va?!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

KORTKORT ;D

2008-10-09 @ 02:31:31
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0