Hemma igen.


Har nu kommit hem efter en underbart rolig och skön vecka i turkiet med tjejerna. Igår tyckte jag att det var äldigt skönt att få komma hem, inte till det kalla sverige dock, men hem till min egen säng och hem till svensk mat såsom stuvade makaroner och köttbullar! Som det känns nu ikväll så skulle jag mer en gärna åka ner redan imorgon ännu en vecka för sol, bad och goda drinkar. Kom hem igårkväll och var helt slut i kroppen efter allt resande, åt tacos med mami och lillebror och sen blev det stjärnor på is och slockande i soffan strax före 11.

Hamnade iaf på ett någorlunda hotell vid kleopatrastranden med solterrass och pool på taket . Så det var nice! Var också och hälsade Mario och dom på green river,  var ju ett år sen så det var roligt. Mindre roligt med resan var ju att vi alla varit lite småhängiga mer eller mindre. Det har vart magont,halsont,hosta,feber, förkylning och ungefär allt man kan tänka sej. Men har iaf haft en riktigt rolig resa med dom bästa!

Nu orkar jag inge mera. Återkommer något framöver, kanske med några bilder från veckan som vart!

Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0