Torsdag.


Sitter hos lina just nu med hårfärg i håret! Just nu är det en riktigt läskig rödfärg! Så börjar bli lite nervös.. Men får hoppas att det blir bra tillslut. Ska i slingor sen också. Spännande? JA MEN TROR DU! Har också klippt mej idag. Linas syster emma fick äran att göra det, och nöjd blev jag. Så får klippa mej där hädanefter! Billiigt och bra! ;)

Imorgon bär det av till ånge med lina och sanna för att kika på jack action och dricka öl! Hur kul ska inte det bli då!Brummar uppöver imrogon när sanna jobbat klart. Tror det blir en grym kväll. Jag kännett på me!

Kommer hem på lördag vid tolvtiden någongång. Då ska jag vara barnvakt till Liam,Adam och Linnea. Jag har bestämt att vi ska åka pulka och baka lussekatter! Såå mys!

Sen på kvällen så blir det till att joina Åström och Lina! Fråken Å har ju muckat idag! Grattis! :)

Näe nu ska jag gå och skölja ur hårfärgen!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klippt dig? hur? kortare? varför? HUR MÄNNISKA!? :P

2008-11-28 @ 01:02:23
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha, ja men jag menade att jag tyckte att det var ganska kort innan :p HUR BLEV FÄRGEN DÅ? ojsan. Aa hoppas detta blir bra nu.. Ja vi hörs senare. PusS!

2008-11-30 @ 17:13:34
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja ingen vill ju klippa sig hos mig längre...

traitor ! :P

2008-11-30 @ 22:33:29
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0