Söndag.


Har inte lyft ett finger idag kan man säga! Klev upp tjugo i fyra. Var fortfarande dyngtrött så gick och tog en välbehövlig kalldusch! Sen for mammsen och jag och hämtade ante och jocke. Sen blev det gomiddag, Pers kyckling och ris! Jättelängesen vi åt det och det är så grymt gott! Kanske slänger upp ett recept på det. Det är något som jag varmt rekommenderar att man borde prova på. Lätt att göra också! Sen blev det ensam mamma, sanningens ögonblick och kladdkaka! Så nu känns det bara som att jag tillbringat min dag med en massa mat.

Funderar på att gå och skriva in mej på arbetsförmedlingen imrogon! Så man får några pengar.. Är luspank nu! GE MEJ ETT JOBB! Sen ska jag åka och joina malin och nicke! :D Wiiee!

Nu är det också bestämmt att malla flyttar till linköping. Hon har fått lägenhet där nu! Känns sååååå tråkigt att hon ska flytta, men är riktigt glad för hennes skull! Så hädanefter så får man sätta sej på ett tåg när man ska hälsa på henne! Men det ska ju samtidigt bli lite roligt också. Komma till en ny stad liksom!

Jag vill också göra något sånt, jag vill göra något kul! Börja om från början. Känns som om jag börjar växa fast i den här staden, och gör jag inget åt det snart så kommer jag nog bli kvar här hela mitt liv. Och det vill jag ju inte! Men vet inte vad jag vill göra eller vart jag vill ta vägen. Man tyckte allt skulle bli så skönt när man gick ut skolan, men nu inser man faktiskt vad bra det var. Då visste man vad man skulle göra varje dag och så behövde man aldrig fundera på något sånthär!

Näe nu ska jag ta och gå ut med mecke en sväng innan jag hoppar ner i sängen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0