Helgen då.

Har vart en superlugn helg. Fredagen spenderades hemma framför teven med mami, kikade på idol och sen blev det en hyrfilm. Igår blev det en snabbsväng ut till birsta, blev ett impulsköp för mej, köpte mej en rutig skjortklänning. Har egentligen inte råd att handla en massa kläder men tyckte den var så söt så slog till på en gång.
Sen blev det tacos med lillebror, och resten av kvällen blev det tevetittande.

Idag har jag vart och sett en pingismatch live, första gången i mitt liv. Jocke spelade match för första gången ute i Timrå. Trodde inte att det skulle vara så kul att titta på men ack så fel jag hade! Rikitgt spännande var det, mycket mer spännande än fotboll och hockey!

Mamma och jag tänkte smälla i oss en räkmacka var ikväll framför teven. Usch så onyttig helg det har vart!

Näe, hade bra!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0