Gnäll. ;)

Efter lite gnäll från trogna bloggläsare så bestämde jag mej för att byta stil på texten, så hoppas ni är nöjd nu!! ; )

Igår blev det uppstigning klockan 8. Skjutsade lillebror på skolan och sen mammsen på jobbet. Åkte hem och åt mannagrynsgröt och sen putsade jag köksfönsterna och strök julgardinerna så dom kom på plats. I förra inlägget skrev jag att julstjärnor och sånt skulle på plats på söndag, första advent. Men kunde inte hålla mej igår, ville skapa lite julstämmning så gick ner och hämtade sakerna i källaren. Jag längtar sååå till jul nu när allt är på plats!

Och dagen då! Klev upp vid halv 10 och följde med Lina till frissan. Medans hon klippte sej blev jag tvungen att springa på apoteket och köpa en ny nässpray. Jag dör utan den just nu! Hoppas att man blir riktigt kry tills på fredag. Tog en sväng till emma och drack kaffe när lina var klar. Sen har det också blive en sväng ut till birsta.

Ikväll ska linas hår färgas och slingas, så kommer tillbringa min kväll där.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN! ;D nu kan jag fortsätta följa din blogg. Tog minst 10 minuter snabbare att läsa detta inlägg ;D

2008-11-26 @ 00:18:06
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0