Farsdag.



Kan ju dra en kortis om helgen. I fredags var vi och firade lillebror som blivit tonåring. Blev bjuden på tacos,tårta och massa andra gosaker. Sen for mammi och jag och hyrde en film på hemköp, åkte hem och kikade klart på idol sen drack vi lite vin och kikade på filmen. En mamma och dotterkväll helt enkelt. Det var mysigt! Blev säng ganska tidigt eftersom vi hade tvättstugan på lördagmorgon. Men jag orkade såklart inte kliva upp så lämnade över det jobbet till mamma istället. Men jag tog tag i städningen istället.

Sen åkte vi och firade kicki som fyllde år, blev bjuden på grymt god mat! Det var som kycklinggryta som dom hällt över pasta. Sen kom lina och hämtade mej och så for vi hem till mej, väntade in madde och startade vår lilla förfest.Gav oss även på singstar, var riktigt längesen man sjung det men kul var det ska jag säga er.
Fick skjuts vid halv 12 tiden in mot stan av emil och så blev det stadshuset! Var väl sådär må jag säga, har väl haft roligare här i stan. Men det dög väl! Innan emil kom och hämtade oss blev det en sväng in på subway för fyllemat!

Vaknade vid 10-tiden imorse av att någon kom och ringde på dörren och då kunde jag såklart inte somna om, så bestämde mej för att följa med ut till timrå och kika på när lillebror spelade pingis. Kom hem och slocknade på soffan. Helt mör i kroppen idag! Har också varit och firat pappa idag och där bjöds det på smörgåstårta, vanlig tårta, kaffe och likör! Så nu är jag proppmätt!

Imorgon bler det en prommenad med melker, emil och stella/tjorven (emils hund). Så fruktansvärt söt hon är! Första gången dom träffas så får väl se hur det går.  Hon blir förmodligen vettskrämd av han. Han får ju sina cpryck ibland!

Näe, nu får det räcka!

Tack och hej!


melker och tjorven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0