Återigen helg.


Dagarna går så ruggigt fort nu för tiden! Tyckte det nyss var helg. Blir väl en lugn helg, även denna. Har ju inte så värst mycket pengar så man kan hitta på något. Är jättesugen på att åka på paradisbadet imrogon! Var sååå längesen man var där, eller typ bodaborg. Göra något roligt vill jag iaf! Men det sitter ju i pengarna!:P

Har suttit och spånat lite angående skiweek med lina i veckan. Skulle vara så kul om vi kom iväg. Och om Agge skulle ha ett jobb skulle det bli kanon! Får se om Madde bestämt sej om det. Sen får vi se om vi får med oss några till. Men det är de att stugan ska vara betald den 29:e, vilket är nästa vecka. Så är lite stressigt nu. Så hoppas det löser sej!

Sov hos lina inatt, så klev upp vid halv 10 eftersom hon skulle på jobbet. När jag är påväg hem så möter jag ellinor utanför vårdcentralen som frågar om jag ska med hem till henne och pappa och fika. Så jag slog till på det, har ju inte så mycket för mej på dagarna ändå. Så hon ställde sej och gjorde lunch och en massa fika när vi kom dit. Sen har vi bara suttit och surrat i 4 timmar. Finns ju en hel del och prata om... Fick även en body lotion (Yvonne Ryding) av henne! Så det var snällt! :)

Nu ska jag ta och göra mej iordning, sen ska jag hämta mammsen och sen blir det en sväng till birsta!

Hejsvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0