Dålig stil.

Ja, kan inte påstå att mitt bloggande ligger på topp om jag säger så! Men har verkligen ruskigt mycket att göra nu, helt sjukt! Jag börjar bli sååå skolless! Men det är ju inte så långt kvar om man tänker efter, så det är bara kämpa på.. Har iaf gjort nationella talet idag, riktigt skönt att få det överstökat, sen har jag gjort klart hälsauppgiften idag med. Så nu har jag bara en engelska recension, ett brev på engelska och ett prov i företagsekonomi kvar tills på fredag! :S

Imorgon kommer Malin hem med, så jag tänkte försöka få lite tid över och träffa henne med, hon har ju trots allt varit borta i 3 veckor nu tror ja!

Helgen blir lugn, jobbar lördag och söndag! Sen är det bara tre dagar i skolan innan det blir påsklov! Då ska jag sova!

På återseende!

image138
Ge mig ett liv!

Kommentarer
Postat av: Malin

17dagar faktiskt ;P men ja , lääänge !

2008-03-13 @ 01:12:07
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0