Skönt!

Nu har jag äntligen lämnat in sista inlämningsuppgiften! så jävla skönt!
 Hade också matteprov idag och det gick vägen, vilket också är grymt skönt
Har haft LS-kväll eftre skolan, rikitgt roliga saker vi fick göra! Sen var det sol och varmt också, skönt!
Imrogon har jag bara en lektion sen är det fotboll nere v-hagen. Skönt att bara sitta i solen och steka och kika på fotboll!

Blev en sväng ut till birsta med sanna förut, la undan ett fint grönt tubtopplinne tills imorgon, men kom ju på nu att jag inte kan hämta det imorgon, har ju ingen skjuts! =/ Får hoppas att det finns kvar när jag åker ut med malin och köper tält och grejer till hultan. Köpte iaf en rosa badmadrass, ett gult grogglas och batterier idag tills vi åker!

Snart tar jag studenten! SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0