Ett tag sen sist..

Har inte haft någon tid över till att blogga, sen är det väl lite lathet också..
Har iaf hunnit med en hel del sen sist.. Jag har tagit studenten, varit på Hultsfred och firat midsommar i sannas stuga på leringen. Hultsfred var helt okej måste jag säga! Vi såg bla Babyshambles, Serj, RATM och Raised Fist, rikitgt bra!
Veckan som varit har jag haft inskolning på Lindgården och imorgon börjar det på allvar. I torsdags så tog sanna malin och jag vårt pick och pack och for till leringen, blev några öl när vi kom upp men en ganska tidig kväll för mej och malin. På fredagen så kom lina och sannas bror Robert men ett gäng kompisar. Sen blev det fest tills igår! Riktigt trevligt!
 Näe, nu ska jag hoppa ner i sängen, börjar 7 imorgonbitti.. =/ Återkommer med bilder från alla dessa dagar imorgon kanske!

Natti! 

Kommentarer
Postat av: Linn Holm

ha en fin kväll!

2008-06-27 @ 18:24:15
URL: http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0