Tillbaks till vardagen..

Jaa.. Återigen har skolan börjat, och jag är såklart less efter en dag! Men nu är det väl bara till att hålla ut de sista månaderna, kan ju inte vara såå långt kvar egentligen.  Och inte är det långt kvar heller tills jag fyller 19 nu heller,4 dagar, fast är ju inget att se framemot ändå så det spelar ju ingen roll.. Det var ju helt annat innan man fyllde 18. Då längtade man ju så enormt! Kommer ihåg när malin och jag var liten. När vi lekte och satt och drack hallonsoda,tror jag att det var, i vinglas och trocadero i ölglas och låtsades att det var vin och öl! Och så sa vi jämt; Tänk när Örjan fyller 50 då får vi dricka öl på hans 50-årskalas! haha.. det var tider det! Och nu längtar man väl bara tills man blir 20 så man får gå på Boa själv! Sen vill jag inte fylla nå mer..

Idag så började jag vara lite nyttig med.. Sakta men säkert! Åt en middag som bestod av Bulgur, Wokgrönsaker och oriental chilisås.. Kan ju inte påstå att det var så värst mättande men, men det är väl bara till att vänja sej! För fettet ska bort! ;) Sen blev det också en promenix på 45 minuter med Melker och Lina nu ikväll! Tänkte försöka gå en sväng nu varje dag! Får se hur länge det håller den här gången! :P

Näe, nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan blir till att hoppa ner i sängen och plugga inför provet på fredag!

Tjillevippen!

image87
 Min middag


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, underbart !
jag tror varenda jävel har som mål nu att gå ner i vikt.. det känns ju härligt ! :P

2008-01-07 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0