Som jag letat!


Kort resumé sen helgen. I fredags hade vi en kväll för malin å som rycker in på måndag, käkade umgicks och hade väldigt trevligt hemma hos Malin. Igår tänkte vi att vi skulle fara på dans i Nordanede, for upp dit och vände lika fort. Gammfolk och dyrt! Sen sålde dom ingen dricka där heller! Så då bestämde vi oss för att fara upp till Ånge istället eftersom vi ändå var ute och åkte. Och där blev det Mittis. Sanna och Malin for hem runt 1-tiden och jag och Lina stannade och fortsatte festa.

Jag blev verkligen överlycklig igår! Jag har letat så grymt mycket efter ett band, på dc++ och överallt, men har inte hittat dom. Har varit omöjligt! Och igår när vi var på efterfest hos erik så säger han: här är skivan som du tycker är så bra, du får den om du vill! Åhh vad glad jag blev :D Man blir så glad när man lyssnar på dom,det är Republicats. Underbart bra!

Tog ett tidigt tåg hem imorse eftersom jag skulle åka och kika på ett jobb. Kommer dit, och då är han jag ska prata med sjuk såklart. Tjejen jag pratade med skulle hälsa att han skulle ringa mej så kunde vi bestäma någon dag. Men det skulle inte förvåna mej om dom skulle glömma bort det! Typiskt..

Sen blir det middag hos pappa. Och senare ikväll ska vi säga adjö till Åström som sätter sej på tåget till Boden!

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah, sabbatsår det låter bra! :) I helgen har jag bara arbetat och stått i, och dom få timmarna jag inte arbetat har jag pluggat! :D typ.. Vad har du haft för dig då? =)

2008-01-27 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0