Promenix och Capoeira

 
Ruggigt skönt var det med sovmorgon idag iaf. Men när jag väl har sovmorgon så är jag så mycket sämre på att kliva upp! Men kom i någorlunda tid ändå. Idag hade vi Capoeira, en afrobrasiliansk kampsportm, på idrotten! Väldigt kul MEN svårt! Har redan fått träningsvärk, så undra om jag kommer ur sängen imorgonbitti! Sen fick jag världens kick nu på kvällen, så jag drog på mej joggingpjucksen och gick till Granlo! Är jag inte duktig så säg?! Längesen jag var så här hurtig!

Nu har jag haft lock i vänstra örat sen förra onsdagen! Börja bli less på att vara halvdöv nu, FÖRSVINN NU!

Imorgon blir det mys och vinpimling!

Natti!

image106
Sånt här höll jag på med på idrotten, sug på den du!

Kommentarer
Postat av: Frida

mjo, det är väldigt skönt att ha någonting på sidan om skolan:) Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan.. Det enda jag vet är att jag nån gång ska plugga på högskola men inte på en gång eftersom jag inte kommit fram till vad jag vill jobba med än.:P Vad hittar du på efter studenten då? =)

2008-01-25 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0