Nytt år!


Ja.. Helt sjukt vad året som varit bara rusat iväg, speciellt på slutet har det gått ruggigt fort!  Nu är dagarna slut som man väntat efter sen i oktober dvs de fem dagarna i Vemdalen. Har vart underbart roligt måste jag säga! Kanonfin stuga hade vi också! Skulle lätt kunnat stanna en till vecka! Men måste ju också erkänna att det är lite, men då menar jag ytterst lite skönt att komma hem till sin egen säng.. Men nu är man så rastlös igen! Det blidde inga nyårslöften för jag vet att jag inte håller dom. Så jag har bara några mål som jag ska försöka klara och det är att sluta röka (men jag får feströka), träna, och inte äta onyttigt. Ska iaf försöka hålla dom! Sen får vi se hur det egentligen går! :P Ikväll tänkte jag iaf försöka ta mej till sanna för att kika på Reine och Mimmi i fjällen.


image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0