Det va de..

Ja, då har man fyllt 19 år nudå. Haft en kanonbra födelsedag! Fick bla ett halsband av mormor och morfar. Det var fint! Ätit en massa tårta ikväll med, både smörgåstårta och gräddtårta! Huwa vad onyttigt och fett.. Vart ju inte heller bara en bit kan jag lova. Men jag älskar tårta, sen fyller man ju bara år en gång om året så då tycker jag att man kan unna sej dom där extra bitarna! sådeså.. ;)

Hade också MIBAS-provet idag.. Gick väl hyffsat måste jag säga, kändes riktigt bra faktiskt! Så får hoppas på det bästa. Nu ska jag hoppa ner i sängen och kika på någon film och ladda inför morgondagen, för då blir det en massa kalas och ståhej! :)

Natti!

    
Några av stjärnorna.. hah..

Kommentarer
Postat av: Malin

MEN DITT JÄVLA MONGO , TA BORT ! :D och då menar jag det NU NU NU NU NU!

2008-01-17 @ 18:44:32
URL: http://malinos.blogg.se
Postat av: angiieee

hahah men det är lugnt.. är inte så många som läser min blogg.. det är ju vi tjejer bara! ;) haha

2008-01-17 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0