Attans..

Tråkigt att det blev som det blev idag för min Lina.. Men som man säger, tredje gången gillt! Tror på dej jag gumman! :) Har även vart hemma från skolan idag, blir det imorgon med men det känns nu att det är på bättringsvägen iaf och det är ju skönt.

Klev upp ur sängen kvart i tre idag, skulle helst legat hela dagen om jag fick men eftersom Melker inte hade varit ut på ett bra tag så var det bara slita sej upp , jag är ingen bra hundmänniska ja eller.. Måste skärpa mej! Men han älskar att sova som jag, så jag tror inte att han tar illa vid sej iaf! Men ändå.. När jag är riktigt kry igen då blir det långa promenader!

Sitter med färg i håret nu, hade en sån enorm utväxt så jag nästan fick ångest, men nu försvinner den sakta men säkert! Och snart kommer Lina förbi, blir kanske fortsättning på Oc och popcorn! :)

Haddi!

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0