Tre dagar..


 Ja, nu är det inte långt tills vi drar iväg till Östersund. Jag tycker allt är så luddigt, det är ingen som riktigt vet vad vi ska göra. Okej, vi vet att vi ska marknadsföra! Men vadå, ska vi bara gå omkring i 10 dagar och se glad ut?! Det är ju jävligt lätt om det skulle bli -20 eller nått! Näe hövva, jag är inte alls peppad för det här! Menmen..det är väl bara till att bita ihop som sannadee brukar säga! 

Idag har vi haft genomgång inför den muntliga delen i nationella, som vi troligtvis kommer att göra uppe i östersund. Det är lite taskigt tycker jag. Ja, vi har ju lediga dagar men vi har ju fått andra uppgifter av andra lärare som vi ska göra där uppe med! Hade ju inte vart helt fel om han flyttade fram provet tills vi kommer hem istället! Less! Ett riktigt positivt inlägg måste jag säga! Bara gnäll från mej!
Men jag är inte laddad, jag tycker det inte ska bli kul!!

Nu ska jag dyka ner i sängen tror jag!

På återseende!

image128


Kommentarer
Postat av: Malin

men va lite positiv förfan! : P

2008-02-05 @ 16:02:06
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0