spännande.


Nu börjar våren närma sej sakta men säkert, vilket betyder att agge ska bli ljusare i håret igen! Det är liksom en vana nu, att vara ljusare i håret på våren och mörkare när hösten närmar sej! Så nu sitter jag med och väntar på att jag ska få gå och skölja ur slingorna. Så typiskt mej att göra sånt här mitt i natten! Men får hoppas att det blir ett ganska lyckat resultat iaf även fast jag gör det själv!

Idag blev jag överlycklig när jag fick veta att jag fått VG i fotokursen! Haha riktigt snäll av Fröken Schreiner! Hade inte ens lämnat in hälften av uppgifterna, men det är bara tacka och ta emot! =)

Ikväll har jag inte gjort så mycket vettigt heller. Lagade mat, somnade på soffan och sov till halv nio! Jag är ju så ruggigt trött nu förtiden. Sen så har jag börjat sovit så dåligt på nätterna med, vaknar titt som tätt! Så imorgon ska jag inte lägga mej på soffan något när jag kommer hem, så kanske jag somnar i någorlunda tid på kvällen.Har iaf börjat med uppgiften i Pedagogiskt Ledarskap nu ikväll.. Sista dagen som vanligt!

Nu ska jag kila!

Natti!

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, nu är det ju så att man vill fortsätta vara mörk. Folk måste tro att "vårat gäng" är knäpp :P

2008-02-27 @ 15:24:10
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0