Hövva, vad slut jag är!

Ja då har ännu en helg gott! Har vart en tärd helg för angiieee. I fredags blev det lugnt hemma med mammi och en massa gotta i soffan. Igår blev det jobb, sen en sväng till mormor på middag, och sen gick jag ner till Sannas jobb och satt där och drck några öl med henne och Malin. Det är verkligen riktigt mysigt där, så lugnt och skönt!
Var hemma igen vid halv 11, satte mej och glodde på lite teve, sen blev det sängen. Har inte gått och lagt mej så tidigt på en helg sen jag var liten tror jag. men det var skönt.  Blev ju också jobb för mej idag. Har gått riktigt bra måste jag säga. Jag börjar komma in i det där nu. Och jag trivs verkligen med mina arbetskamrater! Dom har humor, hela bunten!

Nu är jag helt slut i huvudet och i benen! Men det är väl bara att vänja sej..
Sen är det lördag idag i mitt huvud med, skulle vilja hitta på något roligt men har egentligen ingen ork för det.

Nä nu ska jag laga mat!

Tack och adjö!

image127

Kommentarer
Postat av: Malin

välkommen till arbetslivet ! ;P

2008-02-03 @ 23:27:42
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0