hmm.

Har  verkligen varit sjukt trött hela dagen! Kvällen spenderades med Lina och Malin. Och nu har Lina startat färgprocessen! Hon ska ju bli blond igen. Jag tyckte hon var jättefin i håret bara efter första gången! Är också sugen på att bli lite ljusare i håret igen, men jag har inte råd att gå till frisören, så då blir det ju orange/rött och det är ju inte riktigt så jag har tänkt mej att det ska bli.. Men får se hur jag gör med den saken! 

Gruvar mej för den kommande skolveckan! Kommer ju bli så grymt mycket att göra nu.. Engelskabok, nationellatalet, ekonomiprov, VM-rapport och PA är bara några av sakerna sen har man ju lite smågrejjer som man inte gjort som man kanske borde ta tag i snart!

Men nu ska jag krypa ner i sängen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0