Hemma!


Ja, nu har jag kommit hem igen efter 10 dagar i Östersund! Var ju väldigt skeptisk till den resan i början, men det visade sej att vi hade riktigt kul! :) Vi har fått jobbat som publikhöjare, ansiktsmålare och i barnlandet. Inte så värst jobbigt måste jag säga! Har blivit otroligt sena kvällar och tidiga morgonar, så man är ju lite sliten, men det är smällar man får ta.  Tänkte blogga när jag var där uppe så ni fick veta exakt vad vi höll på med på dagarna, men internet funkade ju inte såklart, så det blidde inte av. Men jag har iaf haft det riktigt bra! Efter den här resan så börjar man också inse att man kommer att sakna en hel del i klassen efter studenten!

Har en massa skoluppgifter att göra nu också. Idag skulle egentligen talet till nationella vara inne, men icke!
Jag ska läsa 100 sidor i engelskaboken tills på onsdag, måste plugga till företagsekonomiprovet, etc. etc.

Ska försöka samla ihop några bilder från Östersund imorgon som jag kan lägga upp!
 
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0