Uppe med tuppen.


Men att jag va! Jag gick ut med Melker vid halv 8 sen kom jag in och sökte en massa jobb,  sen gjorde jag lite mannagröt till frukost. Efter frullen blev det datorn igen för att söka jobb. Känns som att hela dagen gått ut på det faktiskt. Men det är ju liksom på tiden!

Började läsa en bok igårkväll btw, och det är inte varje dag agge läser böcker kan jag säga. Brukar inte känna mej så värst motiverad till att läsa men har funderat i några dagar nu om man kanske ska ta och plöja igenom en bok så man har lite att göra på dagarna. Hon som bar skammen heter den iaf. Den är spännande!

Näe nu ska man väl ta och slänga i sej lite mat, men inte en aning om vad för mat!
Sen så brummar mammsen och jag till kicki och örjan för att kika på timrå!

Adjöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0