Tisdag.


Idag har det vart en riktigt degardag. Har inte gjort många knop alls. Klev upp ur sängen vid halv 3-tiden nångång. Skulle helt klart ha legat i sängen hela dagen. Men då ringde madde och hörde om hon kunde komma förbi medans hon hade ett litet uppehåll ifrån jobbet. Och när hon kom så märkte jag att det inte var bara jag som skulle kunna ligga i sängen hela dagen! Madde la sej i sängen och tvärslocknade! hah.. Men det tycker jag att hon förtjänar efter en massa slit på jobbet!

Igår var jag iaf på kumvux och lämnade in mina asnsökningspapper och pratade med en studievägledare. Så får väl se vad dom säger till veckan nu då. Jag kommer iaf tidigast att få börja läsa NK B den 22 december om allt går som det ska. Känns väl sisådär faktiskt, det blir ju mitt i allt julstök och sen blir det ju linköping över nyår plus några dagar till! Menmen, det är bara att bita ihop!

Näe nu ska jag gå och sortera lite tvätt. Tvättstuga imorgonbitti klockan 7! Åhh så jag längtar!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sry för de var inte meningen att somna ;) Bra att du är uppe i tid för en gångs skull.. då kanske du svarar om man ringer dig nu :)

2008-12-10 @ 11:12:24
URL: http://rappelen.blogg.se/
Postat av: Milla

Skönt att sova :) Jasså du ska börja plugga komvux? Det gör du rätt i, bra att komma igång med något :) Med mig är det bara bra, jobbar extra lite här och var, annars söker jag bara massa jobb, men dåligt med sånt nu ;/ Hoppas allt är bra :) Älskar citatet med Björn Ferry! Hah.. så himla sämst ;D

2008-12-10 @ 11:38:58
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0