Meeen.


Jag får något fel på min bank! Var ju dit nu i veckan och beställde ett nytt kort, eftersom jag fick världens hjärnsläpp och slog fel kod 2 gånger när jag skulle handla och hade gjort det en tidigare gång med. Hon som jag pratade med på banken frågade om jag ville behålla den gamla koden och jag svarade ja. För om jag skulle byta kod så skulle ju jag förmodligen slå den gamla koden och så skulle det kortet sedan återigen spärras. Igår när jag skulle ta ut pengar på det nya kortet så slog jag min gamla kod, och det funkade såklart inte! Bad lina komma ut ur bilen för att se att jag verkligen slog rätt kod, men icke! Och på pappret som kortet kom med stog det till och med att jag hade kvar min gamla kod. Bajsbank!  Så idag har jag fått ringt telefonbaken för att beställa ännu ett nytt kort! Plus att jag tackade ja till nått erbjudande om nått pensionsparande. Blev säkert totallurad!

Var iaf på lucian igår. Första gången jag var i GA kyrkan. Var verkligen jättefint. Såå mysigt med lucia. Nu längtar jag ännu mer till jul! På torsdag så blir det förmodligen julshow också om nån vill joina mej förstås! Ett måste inför jul det med!

Näe nu ska jag försöka göra något vettigt innan Wallander börjar.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, visst var det :). Jag säger detsamma, skönt att känna någon! Så jag håller tummarna :). Du kan ju höra av dig när du fått besked :). Ja, det var jättebra i Sthlm, hur mäktigt som helst att vara i ett fullsatt Globen :).

2008-12-15 @ 12:09:12
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Nja, jag vill jobba först något år innan jag pluggar vidare. Har ju inte en aning om vad jag vill bli, så ;/ Men men, hoppas det går bra för dig med allt läsande :)

2008-12-15 @ 16:07:31
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0