Måndag.


Blev ingen Wallanderfilm igår som det var tänkt. Lina och jag kom på att vi var lite ölsugen istället så for och hämtade emelie och sen så satt vi hemma hos lina och ölade istället. Det var trevligt! Kom väl i säng runt 5-tiden. Klev väl upp vid halv 1-tiden idag och gick hem och gick ut en sväng med melker. Har också hunnit med att sola idag. Det var såå skönt, kom och tänka på när vi låg på solterrassen i turkiet när jag hörde 4 minutes med madonna och JT.  Vill tillbaks!

Funderar på om jag ska ta och rensa datorn, den har ju blivit så fruktansvärt seg. Men jag vill inte ta bort alla filmer även om jag sett dom 100 ggr! Sen kan jag ju inte bränna ut dom heller eftersom brännprogrammet är stört.  Nu vet ni det!

Ikväll kanske det blir en sväng till emelie med lina, dricka lite kaffe och surra. Annars blir det toklugnt framför teven.
Nu ska jag joina mammi på balkongen!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det tycker jag det var :). Fast Alice tycker jag också var bra, hon har liksom utvecklats mer än vad han har gjort :P. Men det kommer nog gå bra för de båda iallafall! :). Vad tyckte du då?

2008-12-15 @ 20:56:59
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Malin

VARNING!

Öl på en söndag, då är det på väg åt helt fel håll !

2008-12-16 @ 08:24:38
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0