Linköping.


Imorgon bär det som sagt av till linköping (vilket jag skrivt i tidigare inlägg). Ska träffa min malla som jag saknar såå, och sen ska jag också få träffa familjen Karlsson! Spännande! Nu sitter jag hemma hos kicki och örjan, tänkte att det var lika bra att sova här eftersom vi åker runt halv 6-tiden imorgonbitti.

Idag har jag vart duktig tycker jag! Jag är lite väl mesig när det gäller att ringa runt på en massa ställen, vill helst att någon annan ska ringa åt mej, men tog mej i kragen i dag och ringde både komvux och kommun. Hmm.. undra om det var kommunen jag ringde? haha blev osäker nu!  Jag tänkte börja läsa Naturkunskap B på komvux så fort som möjligt. Måste ha läst den kursen om jag ska kunna läsa vidare till sjuksyster. Sen har jag också sökt några fristående kurser på mittuniversitetet idag, och det blir omvårdnad a, mikrobiologi och jaa, några till som jag inte kommer ihåg namnen på nu.. lost? aja! Men det är mamma som ordnat det där. Hon som har koll! Men nu får vi se om jag kommer in, det lutar ju åt det iaf! Så får väl se vad jag kommer att tycka om det och om jag nu kommer fortsätta att läsa vidare till sjuksköterska efter det. Jag har liksom fastnat på de. Jag trivs med att jobba inom vården!

Har iaf vart en lugn kväll. Kikat lite på idol och slängt ner lite kläder i väskan som ska med. En riktigt lugn och skön kväll!

Näe nu får det räcka för idag!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Agge! Hoppas allt är bra med dig :). Läste att du ska läsa några kurser inom sjuksköterska.. Jag sökte till sjuksköterska och fick igår reda på att jag kom in! :). Så då kanske vi läser några kurser tillsammans ;).

2008-12-10 @ 17:02:30
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0