Kanonhelg!


Grymt rolig och trevlig helg har jag haft! I fredags for vi ju uppöver. Det var en lyckad kväll men en hel del kaos också! Men hade riktigt roligt med mina två darlingar. Blev kväll väldigt sent, landade i sängen vid halv 7 om jag inte minns helt galet. Klev upp vid 11-tiden för att brassa hemöver. Kom hem och var barnvakt till de 3 sötungarna! Vi tog en sväng ut och åkte pulka på kullen och sen blev det en hel del barnfilmer som plöjdes igenom. Men mys var det!

Senare mot kvällen knallade jag mot lina för att umgås med hon, åström,anna, madde,peter och henke. Satt och ölade och sen slutade det att vi hamnade i stan. Vilket jag egentligen inte har råd med! Men hade fruktansvärt trevligt iallafall. Först blev det kåren, billigt och bra, sen stadshuset. Träffade också en hel del som man inte träffat på väldigt länge, så det var inte helt fel.

Vaknade vid 3-tiden idag, och kände mej helt förstörd. For och handlade lite mat och hämtade bror. Mitt i maten kom bosse och elisabeth. Har nog inte träffat elisabeth på 4 år så det var på tiden. Men blir väl lite oftare nu när hon flyttat till sundsvall igen. Resten av kvällen har spenderats hos bror min med mami. Eftersom han inte aldrig får fingrarna ur arslet och städar någongång så for vi dit och hjälpde han på traven. Bortskämd?Javisst!

Näe nu ska jag nog ta och hoppa ner i sängen och slå på en film!

På återseende!



Bjuppar på några bilder sen i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0