Hemma.


Återigen hemma efter en liten visit i Linköping. Var riktigt kul att åka ner och träffa malin och familjen karlsson. Kom väl iväg från stan vid halv 6-tiden nångång i lördagsmorse. Slog på mp3:n direkt och somnade om kvickt. Stannade i Gävlebro och åt lite frukost, sen rullade det bara på neröver. Kom fram vid tolvtiden, käkade lite och sen blev det till att kika på Nickes innebandymatch i Mjölby.

Efter matchen så for vi till vandrarhemmet/hotellet och slappade ett tag innan vi for mot Alorp för att käka middag. Blev bjuden på ruskigt god middag! Det var en sallad med kräftstjärtar i och en jättegod dressing till! Malin, ta reda på receptet! Såå gott!

Söndagen spenderades i staden. Gick och kikade på utsidan där malla och nicke ska bo. Jättefint hus var det verkligen! Sen blev vi sittandes på ett café ett bra tag och bara surrade, direkt efter begav vi oss mot Ming Palace och käkade buffé innan jag, kicki och örjan började rulla hemöver. Supertrevlig helg! Kommer nog fara neröver vid nyår igen om allt går som planerat.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Kanske återkommer senare!



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja de ska vi och jag är sååå glad för de :D

2008-12-08 @ 22:46:50
URL: http://liinabergman.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja de är det och jag är såå glad för de :D

2008-12-08 @ 22:47:56
URL: http://liinabergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut angela! Ledig tors,fre å hela helgen så ring mig :)

2008-12-09 @ 09:38:52
URL: http://rappelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0