Hallå.


Är det någon av er där ute som har boken "Medan jorden snurrar" kurs B? Jag är i väldigt stort behov av den just nu! Och skulle vara så tacksam om någon har lust att isf låna ut den eller om jag skulle kunna få köpa den till ett rimligt pris. Jag behöver nämligen den när jag ska läsa naturkunskap B. Har suttit och kikat på massa sidor där det finns begagnad kurslitteratur och har även skickat mail till några personer men har inte fått något svar än, har också ringt biblioteket och där är den såklart utlånad till den 8 januari! Och det är ju lite brådis! Är ju inte sådär jättesugen på att köpa en helt ny bok för 371 spänn nu innan jul och när jag bara ska ha den i ca 5 veckor!

Nu ska jag gå ner till källaren och hämta upp de sista julsakerna!

Hejsvejs!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0