Ajaj.

En liten snabbis.

Har precis klivit ur duschen, och känner mej fruktansvärt ren och fräsch.
Igår så bakade jag och mammsen saffransbullar med mandelmassa. Och dom är ju såå god. Verkligen ett måste till jul!

Är fortfarande väldigt förkyld och har en extrem hosta där ungefär 140 kg slem kommer upp! Börja fundera på om det kanske är en liten lunginflammation som gömmer sej där inne. Har så fruktansvärt ont bak i ryggen med vid revbenen. Så vaknade av mej själv inatt av att jag gnyr när jag vänder på mej.  Så få väl vänta några dagar och se om det blir bättre annars blir det väl till att besöka vårdcentralen. Kuuul!

På lördag morgon så ska jag ta en ride med kicki och örjan ner till Linköping för att hälsa på Malla, Nicke och hans familj. Vilket jag tycker är lite pinsamt! Men vad gör man inte för att få träffa malla! ;) Vi ska också kika när nicke spelar match, om jag fattat rätt. Inte för att man är sådär jätte förtjust i innebandy men, men det blir nog kul tror jag!

Näe nu ska jag gå och ringa bror, ska käka middag där idag!

På återseende!


Gobullarna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer älska denna innebandy! ;D

2008-12-03 @ 16:19:55
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: sanna

Lär dig älska innebandy - det gjorde malin juu !

:P

2008-12-03 @ 18:23:13
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Madde

Arrghh jag vill ha dina bullar ;) se farligt goda ut!

2008-12-03 @ 18:53:20
URL: http://rappelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0