Söndag.

Nu är man nyduschad och redo för att hoppa ner i sängen. Ska jobba imorgon och på tisdag, 7-13 båda dagarna. Har verkligen gått och väntat på att få jobba den här veckan som har varit. Totalt värdelöst att vara arbetslös, speciellt när man inte har någe pengar och när alla andra jobba. Så det ska bli skönt att jobba imorgon tycker jag. På onsdag kommer min lön, som jag längtat efter den nu! Så på fredag ska iaf jag och lina gå på stan och kika lite har vi bestämt. Har en liten lista på vad jag ska köpa!

Var ut på birsta med mammsen, lillebror och mormor idag och kikade.. Hittade en hel del saker som jag nog måste införskaffa mej! Sen blev det lax, potatis och romsås hemma hos mormor och morfar. Mumma!

Btw, på lördagmorgon bär det av mot ånge med Sanna och lina för att gå på mittlandiafestivalen och kika på Den stora sömnen, och jag är tokladdad! :)

Näe, nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe med mami, sedan blir det kvällen!

 Natti!


Den stora sömnen


Kommentarer
Postat av: sanna

lördag em...

2008-08-24 @ 23:22:04
Postat av: sanna

2008-08-25 @ 11:37:48
URL: http://sannadee-bö
Postat av: sanna

Nä men till två kanske.

Det beror helt på hur lugnt det är

på jobbet då. och jag är rädd att det är

mkt att göra för det är lördag

efter löning.. :S men som sagt, vi får se !

2008-08-25 @ 11:38:52
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0