Åskväder.

Nu regnar det och åskar ute, känns verkligen som att sommaren är över nu och att hösten börjar att närma sej.. Tråkigt. jag vill ha sommar längre! Men får se om man tar och drar med sej några tjejer i slutet av september, till värme och bad . Imorse åkte kicki och örjan till turkiet, dom är nog framme nu i värmen och njuter. AS! :P Nästa vecka drar malin och nicke ner! Jag vill också!

Tog en rejäl sovmorgon idag. Sen har jag städat hela dagen. Känner mej duktig!

Näe nu skulle man tagit och hoppat in i duschen och fräscha till sej lite. Kanske blir middag och vinkväll ikväll med tjejerna hemma hos Malla. Nice! Men vet inte om jag vågar duscha när det åskar och blixtrar som det gör ute..

Aja, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0