Skönt.

Äntiligen börjar det iaf bli lite ordning här hemma! Fruktansvärt less på det gär nu. Tog och la på ansiktsmask och hoppade ner i badet, var välbehövligt och väldigt skönt. Har varit en väldigt lugn helg, i fredgas blev det en ovanligt nykter utgång, iaf för vissa! ;) Och igår så tog vi det bara lugnt,blev en sväng till Matfors med Lina och Malin.

Har fått för mej att det är återläsningsdagar imorgon och på tisdag, men är inte hundra.. Så måste ta och söka upp någon som vet. Isf ska jag ta tag i skolarbete, och så SKA jag ta en promenad!

Och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag,lina,sanna och david drar ner till Stockholm och kikar på Coheed & Cambria! Så jävla kul ska det bli! Är asladdad nu!

Börjar också fundera på om jag ska ta och samla ihop pengar och dra iväg på Hultsfred ändå! Är så jävla sugen på det! Nu ska jag ringa lina!

På återseende!

image140
onsdag den 9 april 2008  Debaser Medis, Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0