Vilken resa!


 

Har nu varit en vecka med tjejerna i Alanya! Huwa vad kul vi har haft! :D Tråkigt att det bara blev en vecka men vad ska man göra när man går i skolan! Var ju inte så jätte populärt att missa en vecka så kan ju tänka mig hur vansinnig dom skulle bli för två veckor! :P Har iaf vart underbart väder där nere! Solat och badat varje dag! Och väldigt billig öl! Kan det bli bättre?! NÄE! ;D Träffade också våra vänner som vi träffade förra året där nere, trevligt;ja!


Nu håller Malin och Lina på å spåna om dom ska dra iväg en vecka i slutet av September! Gaah.. Får nå fel, jag vill också följa med då! :( Men det går ju inte eftersom jag fortfarande går i skolan! :@ Så jag hoppas verkligen att vi drar iväg nästa år efter min student och blir borta ett bra jävla tag!

Det blidde ingen skola för mig idag.. Känner mig inte så pigg.Haft ont i magen hela natten och huvudvärk! =/ Så då bestämde jag mig för att vara hemma idag och försöka läsa boken på 290 sidor som ska vara klar om en vecka! :S

Runt fyratiden tiden idag får jag finbesök av den arbetssökande ångebon och även kallad knarkelefanten! ;) Ska bli jätte trevligt! :D Blir nog en lugn kväll för oss, ska iaf gå å kika på hennes karls innebandymatch kl 19! Sen får vi se vad som händer!

Och imorgon bär det av till Ånge med Sanna och Lina för gallej!

Nä, ska väl ta tag i det där med boken nu då! Men tack för en underbar resa Malin och Madde! :D

Lägger upp bilder lite senare!

Haddibra!

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0