Kalas och grejjer!


Tänkte ta mej tid nu att skriva vad som har hänt i veckan! Ganska jobbigt att komma ihåg vad man gjort så här långt efter men kan ju iaf försöka!

I måndags så slutade jag tidigt så bestämde med sanna att vi skulle gå å käka något mumsigt på stan
och kika på lite kläder åså.. Å mumsigt vart det kan jag lova, vi åt ju en tex-mex på baguetterian, var ju så grymt längesen man var där. Trippade sedan ner mot storgatan och där hittade jag en jacka som jag velat ha ett bra tag nu så jag passade på att lägga undan den! Fjantade runt lite gjorde vi också, har världens underbaraste bilder på sanna när hon flummar på, men har inte orkat lägga in dom på datorn så sanna får lägga upp dom på sin blogg!   
Sedan begav sig sanna mot tåget som skulle ta henne hem och jag vandrade upp till malin.

Tisdagen började väldigt lugnt.. Letade lite böcker till det som ska redovisas på måndag och skrev en arbetsansökan. For sedan ut till birsta city med malin,danne och kicki för att handla lite mat. Skyndade oss tillbaka till stan så jag hann hämta ut min jacka som jag lagt undan, innan jag skulle åka upp till härnösand för att gratta Adam som fyllde 2 år! Väldigt trevligt var det att komma uppp till dom har ju inte träffat dom på månader.. Och det är helt sjukt vad dom har växt mina små gullungar!! Efter kalaset for jag till emma och umgicks med folket och kikade på idol!

image33    image35    image37
                      Liam                                     Linnéa                                    Adam                 


Onsdagen började som vanligt med en lång tråkig skoldag!  For till malin efter skolan och bestämde att vi skulle boka en större stuga i Vemdalen över nyår! Så det blev en 10-bäddars istället på 140 m² med bastu å grejjer! Ska bli såå kul! =) Senare mot kvällen kom Lina och Sanna till Malin och sen satt v bänkade framför tv:n hela kvällen å kikade på Idol och umgicks! 
 
Jaa och i trosdags blidde det ingen sovmorgon för min del inte eftersom vi skulle jobba på med grejjset innan redovisningen på måndag. Sen vid 12-tiden for jag och Betty ut till Vibackeskolan och hälsade på där vi ska vara under våran APU. Hoppas att det blir bra att vara där ute nu då, känns ju lite långt bort, men tror nog att jag kommer att trivas och det är ju huvudsaken!  For sedan till stan och mötte upp lina, följde med henne på forex,beställde nya linser till mig och käkade ch-sallad! Och efter det for mamma jag och lina ut till birsta city där jag inhandlade mitt sängbord som jag väntat så länge på och en lampa. Sen gick mamma och jag å käkade nachotallrik och handlade på willys.

Ingen bra start på fredagen eftersom man vaknade upp med känslan av att någon slagit något riktigt hårt i huvudet på mej! Hade en sån fruktansvärd huvudvärk! Men kom på att jag blev så illa tvungen att gå på skolan iaf första timmen eftersom jag måste framkalla klart mina kort till fotokursen. Men gav sedan upp och gick hem och vilade.
Blev kanonbra fram mot kvällen när Malin kom hit! Så vi ringde Lina och Sanna och hörde om dom skulle hänka med ut! Tråkigt nog så bor ju sanna några mil bort nu som alla vet så man kan liksom iunte bara komma på saker hursomhelst nu längre. =/  Så det blev bara jag Malin och Lina som var ut igår! Men kan inte påstå att det var nå fullt ös medvetslös inte! :P Men vi får väl ta och göra om det nått framöver!

Idag har det bara vart en lugn dag. Har i stort sätt bara vart hemma hos Lina och segat och ätit pizza! :) ganska skönt ändå att ta det lugnt någon gång! For sedan till Malin och käkade ost och kex och kikade på tv och tog adjö av mina kära vänner som ska åka till turkiet imorgon och leva livet i en vecka! Vilka AS! ; )
Men man får ju hoppas att dom kommer hem med något fint till mej eftersom jag inte kunde följa med! ;P

Nä nu ska man väl ta å hoppa ner i sängen å kika på någon film!

Haddibra!


image38

Min lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0